يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
۰
دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۰

فورد کم آورد!

فورد موتور اعلام کرد که تولید پیکاپ لایتنینگ F-۱۵۰ خود را کاهش خواهد داد زیرا تقاضا برای خودروهای الکتریکی کمتر از حد انتظار بوده است.
فورد کم آورد!
به گزارش توليد ايرانی،     خودروساز شماره دو ایالات‌متحده عنوان کرد که از اول آوریل تولید خود را در مرکز خودروهای الکتریکی روژ به یک شیفت کاهش می‌دهد. این خودروساز در اکتبر اعلام کرد که به طور موقت یکی از سه شیفت کارخانه میشیگان را که F-۱۵۰ الکتریکی تولید می کند، کاهش می‌دهد.

جیم فارلی، مدیرعامل فورد در بیانیه‌ای گفت ما از انعطاف‌پذیری تولید خود برای ارائه انتخاب به مشتریان و در عین حال متعادل‌کردن رشد و سودآوری خود استفاده می‌کنیم. این اعلامیه آخرین نشانه کاهش تقاضا برای کامیون‌های برقی است. جنرال موتورز در ماه اکتبر افتتاح یک کارخانه ۴ میلیارد دلاری کامیون برقی در میشیگان را به مدت یک سال به تعویق انداخت.

فورد در دسامبر به تامین کنندگان گفت که قصد دارد از ژانویه حدود ۱۶۰۰ کامیون F-۱۵۰  در هفته تولید کند که تقریباً نیمی از ۳۲۰۰ دستگاهی است که قبلاً برنامه‌ریزی کرده بود. فورد در سال گذشته ۲۴ هزار و ۱۶۵ کامیون را در ایالات‌متحده فروخت که ۵۵ درصد نسبت به سال ۲۰۲۲ از مجموع فروش ۷۵۰ هزار دستگاه F-۱۵۰ ایالات‌متحده افزایش یافته است.

 فورد در ماه آگوست اعلام کرده بود که کارخانه تولید کننده F-۱۵۰ می‌تواند تا اکتبر به نرخ تولید سالانه ۱۵۰ هزار خودرو برسد و پس از آن بود که در سال ۲۰۲۲ اعلام کرد تولید کامیون‌های برقی را دو برابر خواهد کرد.
کد مطلب: 38063
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *