پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
۰
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۷

واگذاری سایپا دیزل منتفی شد

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا،‌ واگذاری شرکت سایپا دیزل را منتفی دانست و اعلام کرد که سهم این شرکت از طرح دولت برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی – باری ۲۵ درصد است.
واگذاری سایپا دیزل منتفی شد
توليد ايرانی: محسن جهرودی در مراسم تقدیم ۲۰۰ دستگاه خودروی تجاری سایپا دیزل اظهار کرد: طبق صحبت‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت واگذاری سایپا دیزل منتفی شده است و این شرکت در گروه سایپا مانده و اهداف دولت در نوسازی ناوگان باری را محقق می‌کند.
وی با بیان اینکه طرح دولت در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی طرح بسیار بزرگی است اظهار کرد: ۲۵ درصد سهم نوسازی ناوگان کشنده و باری مربوط به گروه خودروسازی سایپاست.

وی ادامه داد: در این رابطه به وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت قول داده‌ایم که سال آینده ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین تولید کنیم.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا یادآور شد: مذاکرات جدی با شرکت خودروسازی رنو در جریان است و امیدواریم هدف وزیر صنعت، معدن و تجارت برای جایگزینی خودروی پراید با یک محصول جدید محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۹۵ درصد تعهدات به صورت روزانه در حال تحویل است و تولید خودروی برقی و الکتریکی نیز در دستور کار قرار دارد.
 
کد مطلب: 2105
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *