جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۰
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۳

مطالبات چایکاران پرداخت شد+عکس

روزبهان گفت: تا کنون 177میلیارد تومان از مطالبات چایکاران، معادل 87درصد بهای برگ سبز تحویلی به چایکاران پرداخت شده است.
مطالبات چایکاران پرداخت شد+عکس
توليد ايرانی:محمد ولی روزبهان رئیس سازمان چای کشور از پرداخت 87درصد مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: امسال 108 هزار تُن برگ سبز چای با ارزش بالغ بر 203میلیارد تومان از چایکاران خریداری شد که تا کنون 177 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه دولت قدرالسهم خود را به طور کامل پرداخت کرده است، افزود: مابقی مطالبات چایکاران با واریز قدرالسهم کارخانه‌ها پرداخت خواهد شد.

روزبهان درباره آخرین وضعیت تسهیلات زراعی به چایکاران، بیان کرد: تاکنون 11میلیارد و 700میلیون تومان تسهیلات با بهره 4درصد به 91 هزار و 824 چایکار پرداخت شده است.

رئیس سازمان چای کشور ادامه داد: چایکاران عضو صندوق تا تاریخ 27اسفند به منظور خرید نهاده‌های کشاورزی و زراعی باغات خود می‌توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت فروش چای تولیدی کارخانه‌ها، تصریح کرد: با توجه به آنکه چای ایرانی تنها چای ارگانیک و عاری از هر گونه سم در دنیا به شمار می‌رود، در سال‌های اخیر مردم استقبال خوبی داشتند به طوریکه برحسب برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا اردیبهشت ماه همزمان با فصل برداشت برگ سبز تمامی چای تولیدی به فروش خواهد رسید.

 
کد مطلب: 1615
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *