جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
۰
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۰

ممنوعیت کالای خارجی در دولت!

مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران ضمن اعلام تصویب سومین مصوبه ممنوعیت خرید کالای خارجی مشابه تولید داخلی توسط دستگاه‌های دولتی در هیات وزیران، گفت: هنوز لیست کالاهای ممنوعه به این سازمان ابلاغ نشده است.
ممنوعیت کالای خارجی در دولت!
توليد ايرانی: علی علی آبادی با اشاره به این که هیات دولت ممنوعیت خرید ۱۱۴ کالای خارجی مشابه تولید داخلی توسط دستگاه‌های دولتی را مصوب کرده است، اظهار کرد: این مصوبه مربوط به دستگاه‌های دولتی است و مشمول عموم مردم نمی‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ گونه ابلاغیه‌ای به سازمان توسعه تجارت ارسال نشده و منتظر هستیم تا پس از ابلاغ هیات دولت اسامی کالاهای مربوطه مشخص شود.

مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران همچنین با بیان این که در سال ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ دو مصوبه مشابه در این رابطه وجود داشت، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۳ معادل ۱۸۳ ردیف و در سال ۱۳۹۴ معادل ۱۸۱ ردیف کالای خارجی مشابه تولید داخل با ممنوعیت واردات توسط دستگاه‌های دولتی مواجه شدند و مصوبه روز گذشته هیات دولت سومین مصوبه در این رابطه است.

به گزارش ایسنا، هیئت وزیران به ریاست حجت­‌الاسلام والمسلمین روحانی، رییس­ جمهوری روز گذشته تشکیل جلسه داد که در این جلسه، با اضافه شدن تعداد ۱۱۴ قلم کالا به فهرست کالاهای خارجی مشابه تولید داخلی دارای ممنوعیت خرید توسط دستگاه­‌های دولتی موافقت شد.
کد مطلب: 155
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *