پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
۰
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۴

ایجاد ۲۰۰ شغل با احداث کارخانه قطعات خودرو سنقر

نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی، از ایجاد ۲۰۰ شغل اعم از ۷۰ اشتغال مستقیم و ۱۳۰ اشتغال غیرمستقیم با احداث کارخانه قطعات خودرو سنقر خبر داد.
ایجاد ۲۰۰ شغل با احداث کارخانه قطعات خودرو سنقر
توليد ايرانی: حجت الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی کیا گفت: میزان سرمایه گذاری در فاز اول اجرای پروژه تولید قطعات خودرو ۶۵ میلیارد ریال برآورد شده است.
 
نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی افزود : میزان مشارکت بانک صنعت و معدن در اجرای این پروژه ۵۰ میلیارد ریال است.
 
این مسئول خاطرنشان کرد این طرح در مساحتی برابر با ۷۰۰۰ متر مربع ایجاد شده است که به طور مستقیم ۷۰ نفر اشتغال زایی و ۱۳۰ نفر اشتغال زایی به صورت غیر مستقیم را در بر خواهد داشت.
 
وی با بیان اینکه پیگیری های فراوانی در این راستا صورت گرفته است، ابراز داشت : شایسته است که از کوشش‌های استاندار محترم کرمانشاه، فرماندار محترم شهرستان سنقروکلیایی، ریاست محترم سازمان صنعت معدن و تجارت، ریاست محترم شهرک های صنعتی و سایر همکاران ارجمند شان در راستای حمایت از اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید ملی و اشتغال زایی در مناطق توسعه نیافته تقدیر و تشکر ویژه داشته باشیم.
 
حجت الاسلام حسینی کیا در پایان خاطرنشان کرد : اجرای فاز دوم نیز به زودی انجام خواهد شد.
کد مطلب: 1502
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *