چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
۰
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱

بیکاری بزرگترین دشمن جمهوری اسلامی

نماینده بناب با بیان اینکه بزرگترین دشمن جمهوری اسلامی، بیکاری است، تاکید کرد: به این اعتقاد داریم که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، اما این بیکاری در کشور اگر حل نشود، غلطهای بزرگی از این معظل سر خواهد زد.
بیکاری بزرگترین دشمن جمهوری اسلامی
توليد ايرانی: ضیااله اعزازی صبح امروز در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور مسئولان استانی برگزار شد با اشاره به نواقصات و کاستی های قانون های مصوب شده، گفت: در برخی جاها قانون مشکلات مردم را حل نمی کند، در این مواقع نقش مدیران خیلی حساس است، کسی که پشت میز نشسته باید معایب قانون را حل کند، بنابراین از مسئولان خواهش میکنم زیاد با قوانین دست و پا گیر مردم را اذیت نکنند.
نماینده بناب با اشاره به اعتراضات اخیر مردم در برابر مشکلات اقتصادی، گفت: باید به مشکلات معترضان توجه کنند، اگر در این خصوص کوتاهی بشود، مردم حق دارند خواسته های خود را به گوش مسئولان برسانند، بنابراین باید به واقعیت ها توجه کنیم و الا نمی توانیم از بن بست ها عبور کنیم.
وی با بیان اینکه مسئولان به وظایف خود به خوبی عمل نکرده اند، افزود: دنبال مقصر گشتن درمان درد جامعه ما نیست، امروز اگر به بخش صنعت، کشاورزی و صادرات احتمام ویژه ای صورت نگیرد، کشور با مشکلات فراوانی روبرو خواهد بود.
رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه بزرگترین دشمن جمهوری اسلامی،  بیکاری است، تاکید کرد: به این اعتقاد داریم که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، اما این بیکاری در کشور اگر حل نشود، غلطهای بزرگی از این معظل سر خواهد زد.
نماینده بناب با اشاره به امنیت موجود در کشور، گفت: این امنیتی که ما داریم در هیچ جای دنیا پیدا نمی شود، بنابراین باید برای حفظ این امنیت همه مسئولان و حتی صنعتگران و سرمایه گذاران پای کار باشند تا خدای نکرده برخی مشکلات اقتصادی کشور منجر به خدشه دار شدن امنیت ما نشود.
اعزازی ضمن اظهار تاسف از وضعیت اقتصادی کشور، گفت: آنهایی که مدعی هستند پرداخت یارانه، اقتصاد کشور را ضعیف کرده است، چرا خودشان از همان ابتدا از دریافت یارانه انصراف نداده اند، واقعا باید به ۴۵ هزار تومان مردم چشم بدوزیم.
وی با تاکید بر اینکه باید به وجدان خودمان در جهت اشتغال و تولید مراجعه کنیم، گفت: با این وضعیت اقتصادی، در چند ماه اخیر جهاد کشاورزی بیش از ۱۵۰ واحد صنعتی و کشاورزی در اطراف فرودگاه را تخریب کرده است، و در هر روستا بیش از ۱۰۰ پرونده قضائی برای کشاورزان تشکیل داده اند، زمینهایی که از قدیم الایام در آنها کشاورزی شده است.
نماینده بناب در عین حال تصریح کرد: حال با این وضعیتی که خود ما مسئولان، مردم را به مشکل انداخته ایم، انتظار داریم اعتراضی صورت نگیرد؛ واقعا من به این وضعیت متاسفم.
رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در خاتمه با بیان اینکه در پی اعتراضات اخیر شهرستان بناب آرامترین شهر بود، گفت: باید دست این مردم را بوسید که با وجود مشکلات عدیده در جامعه، ناامنی ایجاد نکردند، که البته باید من به جای مردم فهیم بناب به عنوان نماینده آنها در مجلس مشکلاتشان را بگویم.
کد مطلب: 1473
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *