شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
۰
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۸

فراگیری درس بیرون از محیط کلاس همراه با فناوری‌های نوین+عکس

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید سامانه‌ای شده است که به دانشجویان دانشگاه‌های کشور کمک می‌کند تا درس‌های خود را بهتر فراگیرند.
فراگیری درس بیرون از محیط کلاس همراه با فناوری‌های نوین+عکس
یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید سامانه آموزش آنلاین شده است که با همکاری دانشگاه‌های سراسر کشور دروس مورد نیاز هریک از دانشجویان را به صورت رایگان در داخل سایت خود  قرار می‌دهد.
مدیر این شرکت دانش بنیان در خصوص این سایت اظهار کرد: به جهت آنکه دانشجویان کشور به فیلم تدریس استادان دسترسی داشته باشند و بتوانند به راحتی درس را بفهمند سایت «مکتب خونه» راه اندازی شده است.
عقب ماندگی درسی خود را جبران کنید 
وی ادامه داد: گاهی اوقات پیش می‌آید که یک دانشجو نمی‌تواند در کلاس درس حضور یابد و همین موضوع باعث می‌شود تا از درس خود عقب بماند وبه همین جهت، برای آنکه دانشجو بتواند عقب ماندگی درسی خویش را جبران کند فیلم تدریس استاد بر روی سایت قرار می‌گیرد و او می‌تواند به راحتی به هریک از جلساتی که می‌خواهد دسترسی پیدا کند.
این مدیر شرکت دانش بنیان با اشاره به قابلیت‌های دیگر این سایت خاطر نشان کرد: از دیگر قایلیت‌های این وب سایت دانش بنیان می‌توان به دوره‌های آموزشی آنلاین اشاره کرد که پس از برگزاری به هریک از شرکت کنندگان در آزمون گوهی معتبر داده می‌شود همچنین برنامه های گوناگون برای تلفن همراه و سایت هایی دیگر جهت آموزش آنلاین در شرکت ما تولید شده است.
وی با بیان اینکه این سایت بیشترین میزان ترافیک آموزشی کشور را به خود اختصاص داده است، یادآور شد: در حال حاضر ۱۲ دانشگاه کشور تحت پوشش این سایت قرار دارند و درس‌هایی که از سوی آن‌ها به دانشجویان تدریس می‌شود در داخل سایت قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/
 
 
کد مطلب: 1442
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *