شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
۰
شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۳

تذکر به 2 وزیر به خاطر تعطیلی 2 کارخانه ایرانی

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص تعطیلی کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ایران در تبریز گفت: در روز های اخیر هیات مدیره کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ایران در تبریز اعلام ورشکستگی کرده و به سبب همین موضوع این کارخانه پلمپ و به تعطیلی کشیده شده است.
تذکر به 2 وزیر به خاطر تعطیلی 2 کارخانه ایرانی
احمد علیرضا‌بیگی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی و نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی؛ در خصوص تعطیلی کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ایران در تبریز گفت: در روز های اخیر هیات مدیره کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ایران در تبریز اعلام ورشکستگی کرده و به سبب همین موضوع این کارخانه پلمپ و به تعطیلی کشیده شده است.
 
وی با بیان اینکه در مجلس پیگیر پلمپ و تعطیلی کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی هستیم بیان کرد: در مجلس پیگیر تعطیلی و پلمپ کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ایران در تبریز بوده ایم و جلسات متعددی را نیز با وزرای اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت نیز داشته ایم.
 
نماینده مردم تبریز با اشاره به تذکر نمایندگان در پی تعطیلی کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی تبریز به وزرای دولت گفت: در صحن علنی مجلس و در جلساتی که با وزرای نام برده شده داشتیم به آنان در این خصوص تذکر داده ایم تا هر چه زود تر به مشکل کارگران این کارخانه رسیدگی کنند.
 
علیرضا بیگی بر همین اساس اضافه کرد: دولت باید پاسخگوی این موضوع باشد و نباید نسبت به این موضوع بی اهیمت باشد چرا که این کارخانه یکی از کارخانه های صنعتی مهم کشور است که کارگران و متخصصان بسیاری در این کارخانه فعالیت می کنند و باید هر چه زودتر در خصوص سرنوشت نامعلوم کارگران این کارخانه تصمیم گیری مهمی صورت پذیرد.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 1426
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *