جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۰
دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۷

جدیدترین تولیدات دانش بنیان برای امنیت خانه ها

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به تولید مواد اولیه و قطعاتی ضد شعله شده است که امنیت خانه‌ها را در برابر آتش‌سوزی تامین می‌کند.
جدیدترین تولیدات دانش بنیان برای امنیت خانه ها
توليد ايرانی:یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به تولید قطعه ای شده است که امنیت خانه ها را تضمین می‌کند.

تولید مواد اولیه ضد شعله برای پوشش اتو مدیر این شرکت دانش بنیان در خصوص این قطعه اظهار کرد: بسیاری از لوازم‌هایی که در خانه‌ها به کار می‌روند مانند اتو، یک بدنه پلاستیکی دارند که این بسیار مهم است بدنه‌ها ضد شعله باشند شرکت ما اقدام به تولید مواد اولیه ضد شعله برای پوشش این وسایل کرده است.

وی ادامه داد: هر قطعه ای در دنیا استانداردهای مخصوص به خود را دارد و قطعات پلاستیکی هم مستثنی از این موضوع نیستند، شرکت ما با به کارگیری استانداردهای جهانی در ساخت مواد اولیه ضد شعله به امنیت خانه‌ها کمک بسیار زیادی می‌کند.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان در رابطه با این موضوع که این مواد ضد شعله چگونه کار می‌کنند، خاطرنشان کرد: در اتوی خانگی و پریزهای برق و همچنین کنتور و فیوز به دلیل آنکه ولتاژ برق بالا می‌رود و گرمای زیادی را از خود ساطع می کند این امکان وجود دارد آتش‌سوزی رخ دهد پس باید بدنه این دستگاه‌ها ضد شعله باشد تا خطری را ایجاد نکند.

وی یادآور شد: هر یک از این مواد ضد شعله در دسته‌بندی‌های مختلف قرار می‌گیرد، برای مثال برخی از آنها دیرسوز هستند و برخی دیگر تاخیر زمانی را در آتش‌سوزی ایجاد می‌کنند که همه این موارد جهت تامین امنیت خانه‌ها به کار می‌رود.

 
کد مطلب: 1420
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *